Gaat het er dan toch echt van komen? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ylzuh - WaarBenJij.nu Gaat het er dan toch echt van komen? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ylzuh - WaarBenJij.nu

Gaat het er dan toch echt van komen?

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2017 | Nederland, Rotterdam

Ik ben nu nog in Nederland. Maar na jaren dat ik plannen had voor buitenlandse stages, lijkt het er nu toch echt van te komen... over 2 weken heb ik mijn eeste buitenlandse coschap-dag er al op zitten!

Ik mag 3 weken coschappen volgen in het Himalaya Eye Hospital, daarna nog een week reizen... en daarna snel terug naar mijn 2 schatjes.

Maar nu nog in Nederland de dingen regelen.

Ik ben van plan af en toe mijn ervaringen uit te typen zodat jullie mee kunnen lezen/leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2017

Himalaya Eye Hospital

31 Juli 2017

kinderen en orthoptie

30 Juli 2017

kleine Ingrepen

28 Juli 2017

de screeningskamp dagen

24 Juli 2017

dagje vrij, dagje lakeside

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7119

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: